WPN po raz pierwszy.

Piątek, 3 marca 2017 | dodano:05.03.2017Kategoria 0-50km, Z moją piękną!
Dzisiejsza pogoda była niesamowita. Pierwsze naprawdę dni w tym roku. Zaraz po pracy umawiam się z Martą i spotykamy się w Komornikach przy Lidlu. Jedziemy razem w przez Wiry w stronę Puszczykowa. Wjeżdżamy na tą całą śmieszną drogę rowerową. Szczerze mówiąc było wiele dyskusji na ten temat. Na drodze jest zakaz, a droga nie była chyba czyszczona od długiego czasu. Tym razem jechaliśmy na MTB, więc nie było problemu. Jednak szosą bym tam nie wjechał. Przejazd przez centrum Puszczykowa poszedł w sprawnie. Rzadko kiedy zdarza mi się tam jechać, ale Marta ogarniała te wszystkie uliczki. Wjechaliśmy z powrotem na drogę Poznań Mosina. Kilka kilometrów dalej skręcamy na Grajzerówkę. Wspólnie przemierzamy kilometry, aż do zjazdu do zjazdu nad jezioro Góreckie. Tam się rozdzielamy, Marta chciała jechać do domu, a ja chciałem pokręcić trochę w terenie. Tak też objeżdżam j. Góreckie i kieruję się SPP w stronę Trzebawia. Potem tylko Rosnówko Chomęcice i Głuchowo. Praktycznie w tym samym czasie zjechaliśmy się do domu.

Zdjęć nie będzie, bo mi się aparat w telefonie zepsuł, a zwykłego nie zabrałem ;/

p.s. czuć wiosnę, czuć cieplejsze powietrze, liczę że takich wycieczek będzie wiele więcej.