Lipiec, 2010

Powrót z grilla- praca....

Sobota, 31 lipca 2010 | dodano:02.08.2010
Po udanym grillu razem z Piotrem szybkim tempem do Poznania do roboty. Po pracy do chaty szykować się na 18 (swoją :)

Vmax za autobusem

Praca, a później na grilla...

Piątek, 30 lipca 2010 | dodano:02.08.2010
Rano do roboty. Po pracy do domu się przebrać i przyjechał po mnie Mateusz na kolarzówce i razem pojechaliśmy do Niepruszewa na grilla.

Praca...

Czwartek, 29 lipca 2010 | dodano:02.08.2010
Do roboty. Powrót z sąsiadem na około :)

Praca...

Środa, 28 lipca 2010 | dodano:02.08.2010
Do roboty :) Vmax za ciężarówką :)

Work...

Wtorek, 27 lipca 2010 | dodano:27.07.2010
Rano o 6.30 na 2h jazdy, a po południu do pracy.... Vmax za ciężarówką :)

Work... 6000km w tym roku...

Poniedziałek, 26 lipca 2010 | dodano:27.07.2010
Niestety po tygodniowym urlopie trzeba wrócić do szarej rzeczywistości... Wycieczki mam nadzieję, że do końca tyg opisze :) a tym czasem trzeba dodawać tripy na bieżąco, bo się pogubię. Tak w ogóle wyszło mi już 6000km w tym roku.

Polska Egzotyczna-dzień7: Podsumowanie...

Niedziela, 25 lipca 2010 | dodano:05.10.2010Kategoria Polska egzotyczna 2010
Nadszedł dzień 7, ostatni... Plan był bardzo przejrzysty i prosty nie zmęczyć się więcej zobaczyć ciekawe miejsca dobrze zjeść i o 13 wziąć pojechać pociągiem do Poznania.

W samej Warszawie wylądowaliśmy o 9 rano. Na początku ukazuję nam się Pałac Kultury:

Dalej jedziemy zwiedzając główne zabytki Warszawy. Oczywiście też nie mogło zabraknąć grobu nieznanego żołnierza:

Jedziemy zobaczyć stadion:

Kończymy zwiedzanie na Sejmie:

Następnie szukamy jakiegoś dobrego miejsca aby się najeść. Niestety trafiliśmy do Maca. Mi było mało i poszedłem na Kebaba:)

Tak więc do pociągu wsiadamy w miarę planowo. Za to pociąg cały załadowany. Ledwo znajdujemy miejsce, aby zostawić rowery i usiąść. Jedziemy po około 36h bez konkretnego snu docieramy do Poznania. Sam nie wiem kiedy ta trasa minęła, bo w sumie w większości zasypiałem. W Poznaniu spokojnie do domu.

Podsumowując:

Przez 7 dni pokonaliśmy ponad 1000km. Średnio dziennie robiliśmy koło 150km (bez dnia 7) Odwiedziliśmy 3 parki narodowe 2 puszcze 5 województw. Na szczęście nie mieliśmy żadnej awarii. Pogoda przez pierwsze 5 dni dopisywała. Zdobyliśmy duże doświadczenie na przyszłe wyprawy. Jednym słowem było SUPER, tylko szkoda, że tak krótko :)

Już się szykujemy na następną wyprawę :)

<----Dzień poprzedni.

Polska Egzotyczna-dzień6: Rekord jazdy z sakwami :)

Sobota, 24 lipca 2010 | dodano:27.08.2010Kategoria Polska egzotyczna 2010, Ze zdjęciami, 200-300km
Nadszedł dzień 6. Tego dnia nasza 3 osobowa wycieczka zmienia się w 2, gdyż Jarzyna jedzie bezpośrednio do domu (tzn. na pociąg do Chełma). W trasę wyruszamy koło 9. Już na samym początku było wiadomo, że ten dzień nie będzie łatwy, ponieważ będziemy jechać cały czas pod wiatr i to dość spory... Pierwszą przerwę robimy pod sklepem we Włodawie. Uzupełniamy płyny i jedziemy dalej. Następny postój robimy na terenie byłego obozu zakłady Sobibór:

Po zwiedzeniu jedziemy dalej. Niestety z zachodu docierają do nas czarne chmury.

W obawie, że nas złapie deszcz ruszamy trochę szybciej. W końcu docieramy do Dorohuska. Pod granicą gigantyczne korki TIR-ów:

Jak to Mateusz ładnie powiedział wczuwamy się w klimat i jedziemy coś zjeść. Można rzec, że tradycyjnie szef kuchni polecił Hamburgery. Przed wyjazdem w dalszą trasę przyleciał z Ukrainy bąk któremu się nie podobała moja żółta koszulka i postanowił mnie użądlić.... Po paru km jazdy znajdujemy jeziorko, gdzie oczywiście się kąpiemy:) Wychodząc z wody już słyszymy jakieś grzmoty. Jadąc dalej na niebie zauważamy takie dziwne coś:

Widząc, że dookoła nas pada, a mniej więcej nad nami grzmi jedziemy jak najszybciej do dużej miejscowości zapomniałem już nazwy aby przeczekać tam deszcz. Rzeczywiście w pewnym stopniu nam to się udało. Będąc pod sklepem rozpadało się na dobre. Po około 15min przestaje padać to my szybko w drogę. Pośpiech jest jednak złym doradcą gdyż poi jakiś 1.5km zaczyna lać i to bardzo konkretnie. My w tym czasie znajdowaliśmy się w środku lasu bez żadnych szans na uniknięcie całkowitego zmoknięcia. To jest chyba winowajca:

Po chwili zatrzymujemy się na przystanku. To mój kellys czekający na słońce:P

Tutaj zapadła decyzja, że jedziemy do Zosina, a później od razu do Chełma. Wyszło nam, że musimy przejechać ponad 200km (po 5 dniach jazdy po około 150km na dzień) jechać w nocy i co gorsza możemy jechać w deszczu. Na szczęście ostatniego udało nam się uniknąć :)Dojechaliśmy do Zosina robimy fotki. Muszę przyznać, że fajne uczucie być na maksymalnym na wschód punkcie Polski :) Nie wiem czemu ale tutaj dostajemy nowych sił i do Hrubieszowa jedziemy cały czas z 30-34km/h :) W owym mieście robimy zakupy na kolacje oraz montujemy lampki i jedziemy dalej. Kilka km za Hrubieszowem robimy kolację:

Sama droga Do Chełma tragiczna na odcinku około 50 km wystąpiły całe 2 zakręty. W tych ciemnicach atrakcja dla nas była chociaż by karetka która widzieliśmy po 10 min jak nas wyprzedziła :P W końcu około 3 w nocy docieramy do Chełma. Bez większych problemów znajdujemy dworzec PKP. Szczesiu znalazł kontakt i ze szczęścia zasnął:

To nasze rowerki na dworcu po prawie 1000km :)

Po odpoczynku (małej drzemce udaliśmy się zobaczyć Chełm:

Dzień suuuper chociaż bardzo męczący. Pociąg mamy o 5.09. Jeszcze jeden dzień został, ale już spokojny :)

Polska Egzotyczna-dzień5: Kiedy twój tyłek mówi dość...

Piątek, 23 lipca 2010 | dodano:08.08.2010Kategoria Polska egzotyczna 2010
Nadszedł dzień 5. Wstaliśmy spokojnie, zjedliśmy śniadanko i zaczęliśmy się pakować z naszego miejsca noclegu:

Podjechaliśmy jakieś 1,5km do góry krzyży:

Znaleźliśmy tam również krzyż z ,,naszej branży":

Jedziemy dalej planowaną trasą i niestety musimy na chwilę wjechać na drogę główną. Po drodze mijamy ładny most, który mi przypominał most nad Notecią jak się jedzie z Poznania nad morze:

Od razu za mostem zmieniamy województwo:

To już nasze 3 podczas wyprawy. po ok 3km robimy przerwę przed sklepem i jedziemy dalej już drogą wojewódzką. W miedzy czasie wjeżdżamy do 4 województwa naszej wyprawy:

Tą właśnie drogą dojeżdżamy do Terespolu:

Idziemy do baru przy granicy jemy po 2 hamburgery odpoczywamy ( w miedzy czasie widzimy około 10 sakwiarzy kierujących się na Białoruś). Jedziemy dalej drogą wojewódzką, aż do następnego przejścia granicznego:

Dalej jedziemy do sklepu i parę km za sklepem szukamy miejsca do spania. Szczesiu się pyta o możliwość rozbicia namiotu i z propozycją wychodzi Edek :)
Wieczorkiem Edek częstuje nas piwkiem i idziemy po małej kolacji szybko spać:

Dzień bardzo udany :)

<-- Dzień Poprzedni / Dzień Następny -->

Polska Egzotyczna-dzień4: Dwa żubry i spokój...

Czwartek, 22 lipca 2010 | dodano:02.08.2010Kategoria Polska egzotyczna 2010
Nadszedł dzień 4. W nocy była potężna burza no i niestety trochę popadało. Tejże nocy budziłem się po raz pierwszy w życiu od grzmotu...

Rano komarów za dużo nie było więc spokojnie było można zjeść śniadanko:

i wyjechać w trasę. Około 9 już kierowaliśmy się na Narew, gdzie robimy pierwszą przerwę w sklepie. Dalej kierujemy się na Hajnówkę, gdzie robimy sobie przerwę przy Żuberku:

Po tej krótkiej przerwie jedziemy do Białowieży zobaczyć się z Żubrami, tymi prawdziwymi. Jechało się świetnie, lekki wiaterek cień i nie za duży ruch samochodowy. Po ok 20 km dojeżdżamy do rezerwatu żubrów. Bilet ulgowy 3zł i bilet za rower 3 zł, więc nie jest źle. Wchodzimy zobaczyć żubry:

a tego kolegę spotykam często w WPN-ie teraz mogłem go zobaczyć z bliska:

Następnie jedziemy już do Białowieży ba Tortille. Po posileniu się ( w sumie się nie najadłem) wracamy do Hajnówki na zakupy do biedronki :) po drodze myśleliśmy czy dzisiejszej nocy nie spędzić w Białowieży:

Po zakupach jedziemy zobaczyć cerkiew:

oraz jedziemy zobaczyć bar u Władzia i do Kauflanda do WC niestety był nieczynny. Dzisiaj mieliśmy spać zaraz za Hajnówką, ale mieliśmy dużo czasu więc planowaną w kierunku Grabarki. Po drodze mijamy Cerkiew w Kleszczelach:

Podczas jednej z przerw dochodzimy do porozumienia co do dalszej części naszego wyjazdu. Około godzimy 19.40 zaczęliśmy szukać miejsca do spania, niestety wszędzie było pełno końskich bąków oraz komarów. Coś koło 20 pojawia nam się drogowskazach: Święta góra Grabarka 16km. Tak więc z Jarzynowym postanowiliśmy jechać pan SZCZ nie był zadowolony z tego pomysłu, gdyż był baaardzo głodny. Wiadomo, że jak się jest bardzo głodnym to km się ciągną. W końcu dojechaliśmy do Grabarki pytamy się czy można, gdzieś tu rozbić namiot. Jedna pani pokazuję nam miejsce przed jej oborą. Tak więc szybko się rozbijamy spać robimy kolację myjemy się z węża ogrodowego i idziemy spać.

Dzień ten uważam za jeden z lepszych nigdzie w sumie nam się nie spieszyło. Pogoda dopisała oraz ilość km też :)