Polska Egzotyczna-dzień7: Podsumowanie...

Niedziela, 25 lipca 2010 | dodano:05.10.2010Kategoria Polska egzotyczna 2010
Nadszedł dzień 7, ostatni... Plan był bardzo przejrzysty i prosty nie zmęczyć się więcej zobaczyć ciekawe miejsca dobrze zjeść i o 13 wziąć pojechać pociągiem do Poznania.

W samej Warszawie wylądowaliśmy o 9 rano. Na początku ukazuję nam się Pałac Kultury:

Dalej jedziemy zwiedzając główne zabytki Warszawy. Oczywiście też nie mogło zabraknąć grobu nieznanego żołnierza:

Jedziemy zobaczyć stadion:

Kończymy zwiedzanie na Sejmie:

Następnie szukamy jakiegoś dobrego miejsca aby się najeść. Niestety trafiliśmy do Maca. Mi było mało i poszedłem na Kebaba:)

Tak więc do pociągu wsiadamy w miarę planowo. Za to pociąg cały załadowany. Ledwo znajdujemy miejsce, aby zostawić rowery i usiąść. Jedziemy po około 36h bez konkretnego snu docieramy do Poznania. Sam nie wiem kiedy ta trasa minęła, bo w sumie w większości zasypiałem. W Poznaniu spokojnie do domu.

Podsumowując:

Przez 7 dni pokonaliśmy ponad 1000km. Średnio dziennie robiliśmy koło 150km (bez dnia 7) Odwiedziliśmy 3 parki narodowe 2 puszcze 5 województw. Na szczęście nie mieliśmy żadnej awarii. Pogoda przez pierwsze 5 dni dopisywała. Zdobyliśmy duże doświadczenie na przyszłe wyprawy. Jednym słowem było SUPER, tylko szkoda, że tak krótko :)

Już się szykujemy na następną wyprawę :)