Polska Egzotyczna-dzień5: Kiedy twój tyłek mówi dość...

Piątek, 23 lipca 2010 | dodano:08.08.2010Kategoria Polska egzotyczna 2010
Nadszedł dzień 5. Wstaliśmy spokojnie, zjedliśmy śniadanko i zaczęliśmy się pakować z naszego miejsca noclegu:

Podjechaliśmy jakieś 1,5km do góry krzyży:

Znaleźliśmy tam również krzyż z ,,naszej branży":

Jedziemy dalej planowaną trasą i niestety musimy na chwilę wjechać na drogę główną. Po drodze mijamy ładny most, który mi przypominał most nad Notecią jak się jedzie z Poznania nad morze:

Od razu za mostem zmieniamy województwo:

To już nasze 3 podczas wyprawy. po ok 3km robimy przerwę przed sklepem i jedziemy dalej już drogą wojewódzką. W miedzy czasie wjeżdżamy do 4 województwa naszej wyprawy:

Tą właśnie drogą dojeżdżamy do Terespolu:

Idziemy do baru przy granicy jemy po 2 hamburgery odpoczywamy ( w miedzy czasie widzimy około 10 sakwiarzy kierujących się na Białoruś). Jedziemy dalej drogą wojewódzką, aż do następnego przejścia granicznego:

Dalej jedziemy do sklepu i parę km za sklepem szukamy miejsca do spania. Szczesiu się pyta o możliwość rozbicia namiotu i z propozycją wychodzi Edek :)
Wieczorkiem Edek częstuje nas piwkiem i idziemy po małej kolacji szybko spać: