Długi weekend :D dzień 3

Niedziela, 14 czerwca 2009 | dodano:15.06.2009
Mieliśmy wyjechać jak najszybciej po śniadaniu z tym ze śniadanie było o 10. W końcu wyjechaliśmy około 11:00. Jechało się bardzo dobrze gdyby nie ten wiatr. Pierwsza przerwa w Powidzu przy spożywczym, to mój rower pod sklepem:

Przerwy robiliśmy na przystankach PKS. Po dojeździe do Witkowo skierowaliśmy się na Gniezno. Jakieś 15km przed Gnieznem widzimy miejscowość:

Po około 30 min docieramy do Gniezna:

Zrobiliśmy sobie przerwę na drugie śniadanie przed katedra:

Po 20 min przerwie ruszamy szlakiem do Pobiedzisk. Po drodze Mateusz się wywalił, ale nic mu się nie stało :D Jakieś 10 km przed Pobiedziskami rozładowała mi się mp3:(, ale jak widać dawałem rade bez:

To ja przy pomniku króla Kazimierza Odnowiciela:

Pojechaliśmy do polo na zakupy, zjedliśmy coś konkretnego i pojechaliśmy szlakiem do Poznania. Po drodze kilka przerw, aż w końcu docieramy nad Maltę.

Wyjazd uznaje za udany. Za 2 tyg może będzie powtórka :D Jarzyna dzięki za cała wyprawę :D