Poznańska masa krytyczna...

Piątek, 31 lipca 2009 | dodano:31.07.2009
Rano przyjechał do mnie Jarzyna. Pograliśmy w Colina, pogadaliśmy i pojechaliśmy razem z moim bratem po Mateusza. Następnie ruszyliśmy załatwić parę spraw oraz pojechaliśmy zrobić kółko na Malcie:D W końcu pojechaliśmy na masę bylismy troszkę przed więc poczekaliśmy i o godz. 18.30 ruszamy w trasę:

Stary Rynek – Szkolna – Podgórna – Marcinkowskiego – Pl. Wolności – 3 Maja – Pl. Ratajskiego – Libelta – Kościuszki – Św. Marcin – Rondo Kaponiera (3 okrążenia) – Roosevelta – Dąbrowskiego – Mickiewicza – Jeżycka – Kościelna – Wąska – Poznańska - Kochanowskiego – Słowackiego – Wawrzyniaka – Dąbrowskiego- Staszica – Szamarzewskiego – Kraszewskiego – Jackowskiego – Polna – Szamarzewskiego – Długosza – Dąbrowskiego – Szamotulska – Marcelińska – Wojskowa – Grunwaldzka – Rondo Nowaka-Jeziorańskiego (2 okrążenia) – Grunwaldzka – Wojskowa – Wyspiańskiego - Strusia – Małeckiego – Gąsiorowskich – Głogowska – Towarowa – Niezłomnych – Krakowska – Kazimierza Wielkiego – Mostowa – Wielka – Stary Rynek.

Po masie pojechaliśmy na Maltę i pojechaliśmy do domu ja wskoczyłem jeszcze do Mateusza i o godz 22.37 byłem w domu :D