Poznań-> Kołobrzeg :D Rekord pobity...

Wtorek, 4 sierpnia 2009 | dodano:06.08.2009Kategoria Poznań-Kołobrzeg!
Pomysł urodził się w tym roku po przeczytaniu relacji z bloga kol. Jacka, a później kol. Maksa. Początkowo mieliśmy pojechać na 1 dzień i wrócić pociągiem o 22.30, ale postanowiliśmy, że pojedziemy na 2 dni. Wyjazd początkowo zaplanowany na 22.00, ale wyjechaliśmy o 3 rano. No ale do trasy....

Ekipa Mateusz (Szczesny) i Mateusz (Jarzyna) oraz Ja :D

Godzina 2.10 Słyszymy dźwięk budzików wstajemy szykujemy się i o godzinie 3 z minutami ruszamy w drogę. Oczywiście jeszcze fotka:

Jedzie nam się bardzo dobrze, ciemno prawie żadnych samochodów i nawet ciepło jak na tą godzinę :D W Suchym Lesie robimy 1 przerwę:

Wyjeżdżamy z Suchego Lasu nie ma żadnych świateł oświetlające drogę, wiec możemy liczyć tylko na własne lampki. W miedzy czasie robimy przerwę, gdyż zaczyna padać deszcz i Jarzyna musi założyć kurtkę. Kierujemy się dalej na Oborniki, gdzie po przejechaniu miasta robimy sobie przerwę śniadaniową, robi się już jasno:

Kierujemy się dalej w stronę Czarnkowa, po drodze robiąc przerwę na której zauważamy ,że Jarzynie leci powietrze z dętki. Jeszcze pełni sił zmieniamy dętkę i jedziemy dalej. Ja zauważam, że mam mało powietrza w przednim kole więc pompuje dętkę i po chwili docieramy do Czarnkowa. Robimy 2 dłuższa przerwę na śniadanie i jedziemy dalej po chwili naszym oczom okazuje się most nad Notecią:

W Trzciance wjeżdżając na parking do biedronki Jarzyna ostro hamuje(aby we mnie nie wyjechać nie wyciągnąłem reki jak skręcałem ;p i mu się blokuje tylni hamulec. Robimy zakupy w biedronce, naprawiamy hamulec, a ja pompuje dętkę i Jarzynie też znowu schodzi powietrze na szczęście powoli. Wyjeżdżając z Trzcianki Szczesnemu odpina się bagaż kolejne 15 min straty :( Po napompowaniu jedziemy dalej na Wałcz. Po drodze zatrzymujemy się parę razy aby napompować dętki oraz wjeżdżamy na teren województwa Zachodnio Pomorskiego:

Około 10 km przed Wałczem łatamy moja dętkę, gdyż już wcale nie trzyma powietrza:

Za Wałczem robimy następną przerwę na większy posiłek i jedziemy dalej w droga nr 163 mamy na liczniku około 160km, a zza zakrętu wyłania się znak:

W Czaplinku robimy zakupy i jedziemy dalej (w tym momencie mnie łapie kryzys:( ) na Połczyn Zdrój po drodze mijając zamek:

oraz piękne widoki:

Dojeżdżamy do Połczyna kryzys już mi miną, robimy przerwę pod biedronka na większy posiłek. No i jedziemy dalej:

Docieramy do Białogardu jeszcze około 30km, a mu już zmęczeni ;p
Około 15 km przed Kołobrzegiem jesteśmy zmuszeni załatać dętkę Jarzynie bo nie ma sensu pompować co 2 km. W końcu docieramy do naszego celu dzisiejszego dnia jak i tegorocznego sezonu:

Później szybko do portu zrobić fotkę latarni:

oraz Bałtyku:

Później już prowadziliśmy rowery do ośrodka gdyż Jarzyna miał ,,flaka" :(

Wyjazd w 100 % udany chociaż z przygodami. Wielkie Dzięki Panowie za WYJAZD. Za rok jeszcze raz mam nadzieje...