Na dożynki...

Sobota, 22 sierpnia 2009 | dodano:24.08.2009
Wycieczka w spontan, ale takie najlepsze...

Po całym tyg jazdy do roboty przyszedł czas na jakąś większą wycieczkę. Postanowiliśmy w pt, że jedziemy do mojego wuja(w sumie to miałem cel wyższy ;p), a później na dożynki. Przyjechałem po Mateusza o godzinie 11. Udaliśmy się do sklepu, kupiłem sobie licznik i rogi. Później do 2 sklepu zamówić bagażnik na sztyce (dotychczas jeździłem na pożyczonym) i po godzinie 12 wyruszamy z Poznania. Trasa:
Poznań-Koziegłowy, Bolechowo, Murowaną Goślinę,Długą Goślinę i Łoskoń Stary.

Docieramy do mojej babci, posililiśmy się troszeczkę i mamy 2 opcje do wyboru albo jechać na dożynki jakieś 20km (cały czas oddalając się od domu) albo jechać w stronę domu i pojechać jeszcze na Dziewiczą Górę. Wybraliśmy opcje nr 1. :D
Ruszyliśmy w stronę Skoków. Tam już były ,,drogowskazy" do dożynki. Jechaliśmy przez lasy pola aż w końcu dotarliśmy na miejsce:

Posiedzieliśmy 1h i ruszyliśmy do domu. Wyjechaliśmy z Powiatu Wągrowieckiego i wjechaliśmy do Gnieźnieńskiego. Jechaliśmy przez Kiszkowo do Pobiedzisk. Później krajowa 5 do Poznania robiąc po drodze 1 przerwę w Biskupicach.

W poznaniu wpadłem do Mateusza na słodkie pożyczyłem przednią lampkę bo już ciemno było i pojechałem do domu :D

Wyjazd uznaję za bardzo udany...

To mój rower z rogami(bagażnik nie mój):