W końcu jakas wycieczka...

Piątek, 2 października 2009 | dodano:02.10.2009
Km:56.60Km teren:25.00 Czas:km/h:
Dzisiaj niestety nie jechałem rowerem do szkoły, aczkolwiek po szkole przyjechał po mnie Jarzyna i pojechaliśmy do Poznania aby mógł sobie kopic ochraniacze.

Później pojechałem go odprowadzić i na drodze rowerowej stał samochód ;/ Jarzyna zrobił mu zdjęcie:

właścicielka zaraz przybiegła i krzyczała: ,,Panowie no proszę was". My pojechaliśmy dalej. Po chwili jarzyna pojechał do domu a ja po Mateusza :D Posiedziałem chwile u niego i pojechaliśmy do WPN-u. Aczkolwiek w Luboniu zmieniliśmy trochę trasę i udaliśmy się niebieskim szklakiem biegnącym wzdłuż Warty:

oraz koło słupów wysokiego napięcia:

Dalej do WPN-u Grejzerówką już o zmierzchu prosto do domu :D Miałem odprowadzić jeszcze Mateusza, ale on jechał inna trasa niż ja planowałem.

Niektórych palantów wyedukuje chyba tylko solidna rysa na lakierze... Nie, żebym praktykował czy popierał takie zachowania, ale jak widzę tak skrajny idiotyzm, jak na Twoim zdjęciu, naprawdę zaczynam wątpić, czy ludzka rozmowa przemówi takim idiotom do rozsądku.
mikroos
- 21:32 środa, 25 listopada 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zylub