Poznań-Łódź, czyli jesienny WPN

Sobota, 14 listopada 2009 | dodano:14.11.2009
Dzisiejszy wypad do WPN-u zapowiadał się idealnie. Wiatr znikomy, temperatura 11.5 stopni i bezchmurne niebo.

O godzinie 10.05 przyjechał po mnie Mateusz i ruszyliśmy przez Chomęcice i Szreniawę do WPN-u. Do jeziora Góreckiego towarzyszył nam niesamowity widok:

Dalej nad wyspę (dzisiaj przy lepszej pogodzie o wiele lepiej było go widać niż w zeszłym tyg :)

Dalej kierujemy się w stronę szlaku pierścienia, którym po chwili dojeżdżamy do Łodzi :)

Dalej znaną trasą dojeżdżamy do Dopiewa. Trasą przy autostradzie dojeżdżamy do Głuchowa, teraz tylko przejechać przez pole i jesteśmy u mnie w domu :)

Zdjęcie zrobił Mateusz, ja jeszcze nie mam aparatu. Widoki często powalają z nóg, mam nadzieję, że w przyszłym sezonie dorobię się jakiegoś kompakta :)
Również Pozdrawiam :)
sq3mko
- 22:56 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Pierwsze zdjęcie robi niesamowite wrażenie! Widziałem coś podobnego w lecie w puszczy zaraz po deszczu. Pozdrawiam
robin
- 13:46 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ynimi