Zimowy wypad do WPN-u

Sobota, 19 grudnia 2009 | dodano:19.12.2009
Pr. maks.:33.50Temperatura:-15.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Rano musiałem się dostać na zbiórkę, a że jakoś mi się nie chciało jechać autobusem to wybrałem rower :) Ciepło ubrany wyjeżdżam około 10.30 do poznania :) Pierwsze km mi było trochę zimno, ale się po chwili rozgrzałem. Po zbiórce jadę po Mateusza i po szybkim ogrzaniu się ruszamy na podbój zimowego WPN-u (to był mój 1 raz zimą w WPN-ie )

Ruszamy przez Fabianowo, Komorniki i docieramy Grejzerówkę :)

Dalej jedziemy przez wieżę widokową w kierunku j; Jarosławieckiego. Tam robimy przerwę na fotki.

Całe jezioro było już zamarznięte, w odróżnieniu od j. Góreckiego, które jest drugim celem naszej wycieczki :) Niestety zaczyna mi się robić zimno w ręce, ale jedziemy dalej. Dojeżdżamy nad Góreckie i kierujemy się nad wyspę zamkową po drodze mijając kilku pieszych turystów, którzy się dziwnie na nas patrzyli...

Nad brzegiem Góreckiego robimy 2 przerwę na herbatkę z termosu i mała przekąskę oraz parę fotek:

To ja cały zmarznięty :P

Wyspa zamkowa zimą

Oto ja z sopelkami na bródce, w tle wyspa zamkowa :)

Po tej przewie ruszamy do domu. Niestety mam tak zmarznięte palce, że sama jazda nie sprawia mi za bardzo przyjemności:( Myślę tylko o szybkim powrocie do domu...

Wracamy Grejzerówką do Komornik. Na wysokości Green Hotelu w Komornikach przejeżdżamy przez krajową 5. Przy kościele w Komornikach Mateusz jedzie prosto do domu, a ja tylko myślę w jaki sposób choć trochę ogrzać sobie ręce. W końcu dojechałem do domu cały zmarznięty, ale zadowolony :)

Wesołych, Spokojnych, Zdrowych, Smacznych, Rodzinnych i okołoRowerowych Świąt Ci życzę.
robin
- 12:58 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj
Tz. miałem na myśli ze nie chodzi mi o 5 zdjecie:P pomyliło mi się:) Jarzyna - 17:39 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj
Ja mówię o trzecim zdjęciu nie czwartym:) Jarzyna - 17:38 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj
Jarzyna- wybrałem to foto bo w miarę widać sopelki lodu na bródce :P
sq3mko
- 23:06 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
JPbike- w 100% się z Tobą zgodzę :) nic dziwnego, że za tak często wybieram WPN :D

Maks- zima się dopiero zaczyna na pewno się zmotywujesz i pojedziesz trochę w śniegu pokręcić :)

Jarzyna- Musisz się kiedyś z nami w zimę wybrać :P

sq3mka- również dzięki :) oj tak ja już z bólu nie mogłem ;/

Pozdrawiam was wszystkich :)
sq3mko
- 23:04 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Oj fajnie było, dzięki za wypad...następnym razem trzeba wziąć grubsze rękawiczki;)
sq3mka
- 19:01 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Super wypad:) Ale na trzecim zdjęciu trochę śmiesznie wyglądasz xD
Jarzyna
- 17:38 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Fajna wyprawa zimowa ;)
Pozdrawiam
Maks
- 14:33 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Fajny zimowy wypad - WPN jest piękny o każdej porze roku :)
JPbike
- 22:25 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek