Wyspa podbita :)

Sobota, 6 lutego 2010 | dodano:06.02.2010
Pr. maks.:39.80Temperatura:-3.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Około 10 rano przyjechał po mnie Mateusz. Udaliśmy się w stronę Chomęcic, droga zasypana przez nawiewający śnieg z pola. Przejechać się jako tako dało, ale samochody się zakopały i hamując przed jednym z nich przednie koło wpadło mi w zaspę i poślizgnąłem się na lodzie który był pod nią.... To moja 1 wywrokta tej zimy. W Chomęcicach odbijamy na Szreniawę, przejeżdżamy przez k5 i wjeżdżamy do WPN-u. Początek ciężki nie przejezdny prowadzimy jakieś 150m rowery. Docieramy do Grejzerówki i jedziemy w stronę zjazdu nad j. Góreckie. Podążamy przy jeziorze po chwili robiąc przerwę w tradycyjnym miejscu:

Dalej docieramy do szlaku pierścienia. Szczesny na szlaku:

Następnie odbijamy na czerwony szlak który nie jest wcale przejezdny więc prowadzimy 1.3km rowery, aż na wyspę:

Po zrobieniu paru fotek z brzegu wchodzimy na lód udając się ku wyspie, aby sfotografować zamek:

Dalej idziemy środkiem Góreckiego w kierunku wschodnim :P Przerwa na środku jeziora na herbatkę i fotkę:

Po dotarciu na brzeg Mateusz zakłada kominiarkę i kierujemy się tą samą drogą do domu, odbijając na Komorniki, gdzie Mateusz robi zakupy w żabce :) tam się rozdzielamy i jadę prosto do domu :)

Wycieczka baaaardzo udana nawet mi tak zimno nie było, jedynie w mokre nogi :)
Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze w śniegu trochę pojeździć :)