Pierwsze 50km w tym roku :)

Niedziela, 7 lutego 2010 | dodano:07.02.2010
Wycieczka za planowa wczoraj, postanowiliśmy z Maciejem, że pojedziemy nad Strzeszynek. Miałem być u niego o 13.45, ale w końcu dotarłem o 14.24... Ciepła herbatka i w drogę :) Po dotarciu na Strzeszynek robimy sobie 1 przerwę na na pomoście:

A na lodzie nurki:

Po wypiciu ciepłej herbatki jedziemy dalej w stronę Kiekrza. Jedzie się troszkę lepiej, ale nie równy śnieg uniemożliwia płynną jazdę ;/ Po chwili robimy sobie przerwę na fotkę łabędzi :)

Jedziemy dalej ,,brzegiem" jeziora, aż docieramy do dawniejszej żabki ;P Robimy małe zakupy i już jedziemy w kierunku Poznania zatrzymując się w Piotrze i Pawle, aby się ogrzać :) Po dotarciu do Poznania ja kieruje się na chwile do Mateusza po filmy i po około 1h godzinie jadę do domu:)

Postanowiłem jechać droga polna, na której wiedziałem, że są zaspy. Jednak pomyślałem, że przejadę :p Jednak zaspy wzięły nade mną górę:

i musiałem prowadzić rower 2 km ... Jak wjeżdżałem na wiadukt to mi się zerwał łańcuch i musiałem następny 1km prowadzić rower....

Pomimo tych przygód wyjazd uznaję za udany i mam nadzieję, że jeszcze w śniegu sobie pojeżdżę. Jak na razie nie zbrzydła mi ta zima :P Dzięki Maciej za wycieczkę :)