Idzie odwilż...

Sobota, 13 lutego 2010 | dodano:13.02.2010
Wycieczka planowana już w sumie w zeszłym tygodniu, ale po zerwaniu mojego łańcucha stanęła ona pod znakiem zapytania... Wczoraj zrobiłem łańcuch, więc mogliśmy jechać :) Początkowo miałem jechać z Jarzyną (Mateusz), ale później się jeszcze dołączył Mateusz.

U Jarzyny byłem o 6.45. Mateusz był o 7.53 i o godzinie 7.10 wyjechaliśmy. Kierujemy się na Puszczykowo, dalej na Rogalinek i Rogalin, gdzie skręcamy w prawo i jedziemy dalej szlakiem Pierścienia Poznania. Po chwili robimy mała przerwę. Cały czas jedziemy taką drogą:

Jedziemy dalej po chwili docieramy do Kórnika. Robimy przerwę przy zamku:

Ja dzwonie do Tomka i kierujemy się w jego kierunku :)

Zostaliśmy poczęstowani pączkami, herbatką kanapkami a na koniec był żurek. Dzięki Tomku za gościnność :D Po upływie około 1.5h kierujemy się do domu. Tomek chce nas odprowadzić na ,,skróty" przez las, ale ie dało się przejechać za dużo śniegu ;/ W końcu udajemy się tą samą drogą. Jedzie się znacznie gorzej po śnieg na drodze zaczyna topnieć...

W drodze powrotnej zatrzymujemy się przy kościele w Rogalinie:

i jedziemy dalej w stronę domu tą sama trasą. Ja się zatrzymuje u Jarzyny, aby skorzystać z ubikacji i jadę prosto do domu :)

Dzięki panowie za wyjazd. Może za tyg też gdzieś dalej pojedziemy. Tomek zapraszam do siebie :)