Poznańska masa krytyczna...

Piątek, 26 lutego 2010 | dodano:26.02.2010
Około godziny 15 dotarłem do domu :) zadzwoniłem w miedzy czasie do sąsiada (Artura) z zapytaniem czy chce z nami na masę jechać :) Już miałem się ubierać, aż tu nagle się rozpadało... Na szczęście zaraz przestało, później tylko co jakiś czas kropiło:) Tak więc wyjeżdżamy parę min po 16 i kierujemy się do Mateusza, następnie po Piotra, z powrotem po Mateusza, gdzie był już Robert i tym składzie jedziemy po Macieja :)

Od Macieja jedziemy już na masę:

Dalej jedziemy tą trasą:

Stary Rynek – Wodna – Mostowa – Wielka - Garbary – Małe Garbary – Wolnica – Solna – Marcinkowskiego – 23 Lutego – Pl. Ratajskiego – 3 Maja – Ratajczaka - Powstańców Wlkp. - Al. Niepodległości – Św. Marcin - Rondo Kaponiera (3 okrążenia) – Św. Marcin – Kościuszki – Taylora – Al. Niepodległości - Fredry – Kościuszki - Św. Marcin – Pl.Wiosny Ludów - Półwiejska (przy Starym Marychu).

przy Starym Marychu fotka:

i jedziemy już sami na Maltę. Robimy sobie grupowe foto na moście św.Rocha:

Później prosto na Maltę. Okrążamy jeden ją jeden raz i kierujemy się do biedronki koło ronda Starołęka. Po krótkiej przerwie jedziemy ul. Hetmańską, aż do ul. Głogowskiej, gdzie odłącza od nas Maciej. Dalej kierujemy się na Górczyn, gdzie odłącza Piotr i jedziemy w kierunku Komornik, jednak po chwili odłącza Robert. W 3 jedziemy do komornik (Artur, Mateusz i ja) gdzie odłącza od nas Mateusz. Już sam z sąsiadem kierujemy się do Głuchowa :D

Wyjazd mokry, ale baardzo udany :) Dzięki panowie mam nadzieję, że jeszcze będzie parę takich wyjazdów większą grupą :)