Niedzielna wycieczka...

Niedziela, 28 lutego 2010 | dodano:28.02.2010
Wycieczka można powiedzieć spontan :) Postanowiliśmy, że pojedziemy do Buku do kolegi Łukasza i Dawida. Wyjechaliśmy w składzie Mateusz, Grzegorz i ja około godziny 12.30 ode mnie z domu :) Jedziemy tradycyjną trasa, czyli Chomęcice, Konarzewo, Dopiewo, Więckowice tam wjeżdżamy na drogę wojewódzką i nią docieramy do Buku. Tam trochę błądzimy szukając boiska, gdzie mieliśmy się spotkać, ale w końcu docieramy na miejsce :) Dawid powiedział, żebyśmy się gdzieś przejechali na 30 min, więc my pojechaliśmy do Opalenicy. W drodze powrotnej młody odczuwał już małe zmęczenie, ale dawał radę. W buku na chwilę do biedry później do Dawida (dzięki za herbatkę:), po chwili do Łukasza po lampkę dla Grzecha.

Podczas wyjazdu już z Buku, urzekł nas niezły widoczek:

po zrobieniu paru fotek jedziemy już do domu tą samą trasą. Najpierw z wiatrem, a później pod spory wiatr... w końcu docieramy do Głuchowa ja młodemu pożyczam przednią lampkę i jadę do domu :)

Wyjazd uznaje za udany, chociaż mocny wiatr był delikatnie mówiąc wkurzający...

Fotek dodam więcej jak dostane od Matusza :)