Poznańska masa krytyczna... Hardkorowy powrót...

Sobota, 27 marca 2010 | dodano:27.03.2010
Około 15 przyjechał po mnie Tomek. Szybka zmiana przednich klocków hamulcowych. W 4 osobowym składzie (Tomek. Mateusz[brat], Artur i ja) jedziemy po Mateusza. Mój brat jedzie jeszcze po Grzegorza, a do nas dołącza Robert. Tak więc w składzie 7 osobowym jedziemy do sklepu po klocki dla mnie. Stan moich klocków miła wiele do życzenia:

Jedziemy jeszcze po Macieja, w tym czasie Mateuszowie i Grzechu. Jadą inną drogą. Około 18 docieramy na masę:

Jeszcze zmiana tylnych klocków i ruszamy trasą :
Stary Rynek - Wodna - Garbary - Wszystkich Świętych - Mostowa - Wielka - Szewska - Dominikańska - Garbary - Wodna – Plac Kolegiacki - Kozia - Plac Kolegiacki - Wodna - Garbary - Długa - Strzałowa - Rybaki - Kwiatowa - Łąkowa - Strzelecka - Kopernika - Łąkowa - Krakowska - Rybaki - Kwiatowa - Łąkowa - Krakowska - Karmelicka - Królowej Jadwigi - Al. Niepodległości - Powstańców Wielkopolskich - Kościuszki - Niezłomnych - Al. Niepodległości - Św. Marcin - Kościuszki - Taczaka - Ratajczaka - Al. Niepodegłości - Św. Marcin - Wieniawskiego - Fredry - Al. Niepodległości - Św. Marcin - Rondo Kaponiera (3 okrążenia) - Zwierzyniecka - Zeylanda - Bukowska - Kraszewskiego - Sienkiewicza - Asnyka - Słowackiego - Prusa - Sienkiewicza - Kochanowskiego - Słowackiego - Reja - Sienkiewicza - Mickiewicza - Zwierzyniecka - Kraszewskiego - Sienkiewicza - Asnyka - Słowackiego - Prusa - Żurawia - Poznańska - Mylna - Jeżycka - Kościelna - Wąska - Poznańska - Barzyńskiego - Norwida – Nad Bogdanką - Jeżycka - Kościelna - Wąska - Poznańska - Kochanowskiego - Dąbrowskiego - Roosevelta - Słowackiego - Mickiewicza - Poznańska - Libelta - Noskowskiego - Nowowiejskiego - Al. Niepodległości - Chopina - Noskowskiego - Libelta - Al. Niepodległości - Solna - Kościuszki - Nowowiejskiego - Działyńskich - Libelta - Pl. Cyryla Ratajskiego - Młyńska - Nowowiejskiego - 23 Lutego - Marcinkowskiego - Pl. Wolności - 3 Maja - 27 Grudnia - Kantaka - Św. Marcin - Al. Niepodległości - Libelta - Kościuszki - Fredry - Gwarna - Św. Marcin - Kościuszki - Taczaka - Garncarska - Św. Marcin - Ratajczaka - Krakowska - Półwiejska
Po masie jedziemy na Maltę, później na Starołękę do biedronki. Niestety ona już zamknięta. Tam się rozdzielamy. Mateusz Tomek i ja jedziemy w stronę Rogalinka, a reszta Hetmańską do domu :)

My ostrym tempem jedziemy do Kórnika prędkość wahała się koło 30km/h U Tomka kanapeczki :P (Dzięki! ). Około godzimy 23.45 jedziemy do Poznania. Jedzie się świetnie prędkość cały czas koło 30km/h. Takim tempem docieramy do Puszczykowa. Tam krótka przerwa na siusiu xD i podziwianie mapy pierścienia

, który został przejechany przez nas w czerwcu w zeszłym roku :) Dalej jedziemy przez Grejzerówkę do Komornik, tam Mateusz jedzie w swoim kierunku a ja w swoim :)

Do domu docieram o 1.30 :)