Trennig!?- Nie! Turystyczna wycieczka na poligon :)

Wtorek, 30 marca 2010 | dodano:31.03.2010
Początkowo mieliśmy jechać do mojej babci do Budziszewic, niestety plan nie wypalił. Także postanowiliśmy jechać w tym samym kierunku, czyli pojechać na poligon. Przyjechałem do Mateusza, po chwili przyjechał Piotr i razem ruszamy przez Poznań w stronę Moraska. Zrobiliśmy małą przerwę na zakupy przy lidlu i jedziemy dalej. Po drodze pobijam rekord prędkości. W końcu docieramy na poligon :) Naszym pierwszym celem był kościół:

Widok na poligon z wieży kościoła:

Później pojechaliśmy na pole treningowe, gdzie stał tramwaj:

Następnie się zmieniliśmy rowerami i pojechaliśmy do sklepu w Biedrusku, tam następna zmiana i jedziemy do Murowanej Gośliny. Robimy zakupy spotykamy się z Moniką i jedziemy na Poznań. Jechało się świetnie, praktycznie cały czas z wiatrem, także do Poznania też docieramy w miarę szybko. Przez sam Poznań też przejeżdżamy bez większych problemów. Na wysokości Dworca Zachodniego wyprzedza nas jakiś biker na ostrym. Jedziemy za nim, aż do Fabianowa. Tam Mateusz z Piotrem pojechali do domu, a ja razem z tym bikerem jadę dalej. On odłącza ode mnie koło Auchan. Do domu nieźle cisnąłem prędkość koło 35km/h, pewnie dlatego, że miałem wiatr w plecy. Przyjeżdżam zmęczony, ale zadowolony :)

Dzięki panowie za miły marcowy wypad :)