Po dowód i do kuzyna... / 8000km w tym roku...

Piątek, 17 września 2010 | dodano:18.09.2010
Pr. maks.:45.64Temperatura:14.0 HRmax:176( 86%)HRavg132( 65%)
Z racji tego,że nie szedłem do szkoły (miałem tylko 2 lekcje ) pojechałem odebrać dowód... Po sprzątaniu w pokoju pojechałem do kuzyna. Wyjechałem koło 17. Niestety obrałem złą droge przez miasto i na malcie byłem po ok 1h... Dalej jechałem już szlakiem, jechało się świetnie. Duża ilość błota dużo terenu i zachodzące słońce:

Taki widok mi towarzyszył przez pól drogi, a to mój rower:

Zdjęcie z dedykacją dla Asi :)

A to foto gdzieś z trasy:

Dalej jechało się świetnie, trasą mi dobrze znaną. W Promnie nie wjechałem w las tak jak prowadzi szlak, tylko jechałem nowym asfaltem prosto juz do Pobiedzisk. U kuzyna zostawiam plecak i jedziemy na nocne wiraże w lesie :) I tak minąl mi ten wolny od szkoły piatek. W sobote będę świętował z kuzynem zdanie mojego prawka ( za pierwszym razem :P) Powrót do domu przewidziany na nd chyba, że pogoda nie pozwoli :)

Dane z pulsometru bez dojazdu po dowód :)