Praca...

Czwartek, 14 października 2010 | dodano:14.10.2010
Kalorie:kcalPodjazdy: 72mRower:Kellys Magic
Rano po wczorajszej imprezie ciężko mi się wstawało. W końcu wstałem i pojechałem. Rano było całe 3.5 stopnia. Po pracy już znacznie cieplej bo ok 10 stopni :)

Najlepsze życzenia dla wszystkich nauczycieli :)

klosiu- Całe szczęście, że na tej imprezie byłem kierowcą :P Chociaż nie powiem, że raz jak wracałem z domówki taki wczorajszy i zobaczyłem policje na poboczu to od razu byłem w pełni sił :)
sq3mko
- 20:50 czwartek, 14 października 2010 | linkuj
Idz pan w pyry, przypomnialo mi sie jak po suto zakrapianej imprezie do trzeciej o piatej cztyrdziscipinc ;) wsiadlem na rower aby dojechac do pracy :D. Wpadlem pod samochod, a moze on mi zajechal droge, wjezdzajac na stacje benzynowa. Oprocz zrytego uda i kolana nic mi sie nie stalo, na wszelki wypadek nakrzyczalem na kierowce i pojechalem dalej, zeby nie wezwal policji :). Na szczescie wtedy pracowalem w miejscu, gdzie nie zwracano uwagi na tak zwane "zioniecie" i bledny wzrok do poludnia :>.
klosiu
- 20:15 czwartek, 14 października 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyowe