Szlakiem ciepłych herbatek :P

Sobota, 16 października 2010 | dodano:16.10.2010
Pr. maks.:55.73Temperatura:6.0 HRmax:165( 81%)HRavg128( 63%)
Wyjazd z rana na spokojnie o 9. Przed samym wyjazdem do Domela dzwoni tata, że w Poznaniu solidnie pada, ale co tam z cukru nie jesteśmy jedziemy. Po 200 m zawracamy :P Domel musi zmienić czapkę. Już tak na poważnie wyjeżdżamy około 9.30. W Poznaniu rzeczywiście łapie nas deszcz robimy sobie krótką przerwę przy rusałce:

Co cenniejsze chowamy głębiej co by nie przemokło. Dalej jedziemy w stronę Biedruska robiąc przerwę pod Lidlem. Jedzie się wykwintnie deszcz przestał padać, na asfalt nie możemy narzekać i tak dojeżdżamy za Murowaną gdzie robimy 2 przerwę :) Dalej jedziemy przez Długą Goślinę do mojej babci. Tam idziemy z moim kuzynostwem się przejść jemy pyszną zupę i jedziemy dalej. Po drodze robimy przerwę na sesję:

Robię jeszcze parę fotek Domelowi i jego scotta i jedziemy do Skokó na pizzę:)

To ja w pizzeri :P

Naaaaaaaaaaaaaaajedzeni baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo najedzeni ruszamy dalej ;p Przez Kiszkowo gdzie zaczyna strasznie wiać, a my a nam się z każdym km coraz bardziej nie chce ;p w końcu docieram do Pobiedzisk tam wchodzimy na chwilę do mojego kuzyna na kawę :) Po ok 15min się zawijamy do domu, bo kuzyn miał gości a my tak na spontana ;p Z Pobiedzisk do Poznania jedzie się świetnie cały czas ponad 30km/h ( fajnie się jedzie z wiatrem:P) W Poznaniu krótka przerwą:

KATEDRA...

i do domu ;p Ja jeszcze wchodzę do Domela na małą kolacje połączoną ze złotym napojem ;p