Udane zakończenie sezonu...

Niedziela, 31 października 2010 | dodano:31.10.2010
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Oficjalne oczywiście, bo jeździć będę do końca roku :)

Jarzynowy przyjechał do mnie punkt 8, ubrałem kurtkę ochraniacze i w drogę. Początkowo spokojnie, aby się rozgrzać około 28-30km/h Jedziemy przez Chomęcice i Konarzewo, tam tempo podrosło do ok 38km/h. Jedziemy tak znaną już nam trasą, aż do Buku robiąc zmiany. W Buku robimy 1 przerwę na zakupy w biedronce. Po chwili jedziemy dalej. Kilometry uciekają jak szalone, tak samo prędkość jest bliska szalonej, bo jedziemy koło 40km/h. Po około 65km docieramy do Nowego Tomyśla. Tam przerwa przy Netto o ile się nie mylę. Postanawiamy jednak zatrzymać się na chwilę coś zjeść pogadać. Po jakiś 15min jedziemy dalej na Wolsztyn. Po drodze robiąc przerwę, Jarzyna musiał skoczyć do lasu w pewnej sprawie ;P Ja tym czasem postanowiłem zrobić jakąś fotkę:

Na trasie, asfalt naprawdę godny :)

Nasze rumaki chcę jechać dalej:)

Po przerwie dojeżdżamy do Wolsztyna:

Już 2 raz w tym roku.(wycieczka z maja <klik>) :) Kellys sobie zasłużył na małą sesję:

W Wolsztynie dzwonimy po Szczesnego. Chcieliśmy się umówić, aby po nas wyjechał. Po przerwie jedziemy dalej DK 32 po jakiś 15km robimy przerwę, a ja robię foto pięknej jesieni:

Złota Polska Jesień:)

Następna przerwa w Grodzisku WLKP oraz 2 na trasie jedna bo się zmęczyliśmy:

Na ławeczce :P

a drugą, bo pan Szczesław dzwonił to się zatrzymałem:

Ten asfalt był idealny :)

W końcu docieramy do Stęszewa już prawię w domu. Dzwoniłem jeszcze do Szczesława aby mu powiedzieć gdzie ma jechać. Po ok. 4km spotkaliśmy się. No i było wiadomo, że jak przyjedzie SZCZ to koniec ze spokojną jazdą. Na górce przed Stęszewem ( w sumie to był zjazd ściągamy się i biję rekord 59.5km/h) Dalej do Komornik, gdzie pan Jarzynowy jedzie do domu, a my dalej na Poznań. Przed autostradą odbijamy w lewo. Po chwili się rozdzielamy.

Jechało się super, będzie trzeba kupić swoją szosę. Szkoda, że od Wolsztyna wiatr nie chciał współpracować :P

Dzięki młody za pożyczeni szosy :) No i dzięki Jarzyna za wspólną wycieczkę :)

Kto przeczytał wycieczkę i mu się podobała niech zostawi komentarz :)