WPN z ekpią BS :)

Niedziela, 7 listopada 2010 | dodano:07.11.2010
Pr. maks.:59.09Temperatura:5.0 HRmax:174( 85%)HRavg142( 69%)
Około 9 dzwoni do mnie Tomek czy nie chcę iść na rower. Jakoś mi się nie chciało, ale się zgodziłem. Mieliśmy się spotkać na Osowej w WPN. Miał tam być również Mariusz. Tym razem to ja byłem pierwszy. Tomek przyjechał po chwili i zaraz zadzwonił po Mariusza. Pojechaliśmy po niego do Puszczykowa. Po chwili krótka przerwa na zakupy i jedziemy dalej. Jako pierwszy cel obieramy j. Jarosławieckie. Zaraz przed jeziorem zaliczam glebę ;p Z Jarosławca nad Góreckie gdzie robimy przerwę na batonika :)

A ja maiłem czas, aby zrobić fotkę Góreckiego:

Dalej jedziemy nad wyspę i kierujemy się na czarny szlak nad Dymaczewskim. Po przejechaniu szlaku wyjeżdżamy na trasie miedzy Mosiną a Stęszewem. Po chwili się rozdzielamy. Ja jadę w lewo do Ludwikowa, a Mariusz z Tomkiem dalej na Mosinę. Chciałem sobie napełnić bukłak przy źródełku, ale mi zamknęli...

Dalej nad Kociołek, tam przerwa na fotki działalności bobrów:

Dalej już tradycyjnie do domu Grajzerówką przez Szreniawę i Chomęcice :)