WPN zimowo :)

Czwartek, 23 grudnia 2010 | dodano:23.12.2010
Wybrałem się w ten wolny dzionek koło godziny 10 razem z bratem i sąsiadem do WPN-u. Ruszamy w kierunku Chomęcic. Te 2 stopnie na plusie spowodowały chlapę na drodze, ale po chwili zjeżdżamy z ,,głównej" i jedziemy typowo polnymi na Wypalanki, a później na Trzebaw. Po drodze wjeżdżamy już do WPN-u zaraz obok nas biegnie stado dzików mój brat się naliczył 13 :) W Trzebawiu chcemy jechać polną ale niestety jest nie przejezdna. Podczas naszej wycieczki towarzyszyła nam gęsta mgła :)

Dalej jedziemy przez Łódź i jedziemy na czarny szlak, ale niestety nie był przejezdny. Wracamy na szlak Pierścienia Poznania.

Jednak on też w dobrym stanie nie był. Potem docieramy do czerwonego jakoś idzie przejechać, po chwili docieramy na Osową. Tam zjeżdżamy na worku bitwa na śnieżki i różne podobne zabawy:

Młody na worku...
Stał tam również fajny samochód, taki mi by się marzył rowery na pakę zebrać ludzi i jechać w góry czy puszczy noteckiej albo nad morze :)

Dalej jedziemy w kierunku toru DH oczywiście nim nie zjeżdżamy jedziemy obok. Po drodze Artur zalicza glebę. A to jak już wstał:

Po chwili docieramy na trasę Mosina Puszczykowo. Jednak odbijamy na Grajzerówkę i nad jezioro Góreckie:

Schody przy Góreckim na których łatwo się szło wywalić:

Prz jeziorze konkurs rzucania śnieżka w przerębel no i oczywiście walka na śnieżki. Po około 25 min zabawy jedziemy do domu.

sq3mka- dzięki :) Też mi się ta fota podoba, ale wiesz to tylko zdjęcie w realu wygląda to wszystko duże lepiej :)

bloom- HA HA HA ja bez hamulca na tor DH w zimę... aż tak mnie nie lubisz xD no tak ostatnio się tak zdarza ale przynajmniej nie jest zimno ;p

Jarzyna- Dzięki :) Również WESOŁYCH :)
sq3mko
- 09:02 niedziela, 26 grudnia 2010 | linkuj
Fajny wyjazd;) Zdjęcia super, dzięki czemu dużo ciekawiej ogląda się takie wpisy;) Wesołych Świąt:)
Jarzyna
- 18:56 piątek, 24 grudnia 2010 | linkuj
Jestem zawiedziony :( Czekałem na jakąś fotkę z toru dh i oczywiście zjazd...
Ponadto ty masz jakieś dziwne szczęście - zawsze kiedy gdzieś jedziesz jest + i plucha na drogach :)
bloom
- 21:56 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj
Fajne zdjęcie....i ta pustka w tle na pierwszej focie, ekstra:)
Pozdrawiam
sq3mka
- 21:53 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ceobi