Po raz pierwszy w sezonie i to jak :P

Niedziela, 10 kwietnia 2011 | dodano:11.04.2011
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Na powrót mojego roweru będzie trzeba jeszcze poczekać, ale parę dni.
Szczegóły o tym w następnym wpisie :)

Póki co zabrałem szosę brata wyjechałem kolo 10.30 i ruszyłem do Murowanej pooglądać maraton. Wiało nie miłosiernie...Na ale jakoś dojechałem wypijając około 0.5l coli ;p Podczas drogi spotkałem w Biedrusku z 5 rowerzystów :)

W Murowanej spotkałem Szczesia, poszliśmy do biedry. To szosa na której mykałem:

Powiedziałem aby mi kupił coś do jedzenia jakiegoś batona drożdżówkę, a ten mi z pół kilo babki kupił ;p no ale nic ja tam zjem wszystko podzieliłem się trochę i dałem radę zjeść. Spotkałem się jeszcze z Monika i tak sobie przy Stracie/ Mecie:

oglądaliśmy pierwszych finiszujących z mini i mega :) Po chwili przyjechał Tomek i po jakiś 30 min mój braciszek:

Widziałem również klosia i jpbika. Po chwili rozmowy z Tomkiem (nakarmił nas troszkę a szczególnie napoił poweradem za co bardzo dziękuje ;p) i młodym ruszamy do domu ze szczesiem całe szczęscie że z wiatrem. Prędkość cały czas koło 40km/h. Z przerwą na siku o Owińskach. Do domu przyjechałem zmęczony ale nie padnięty. Nie jest źle ze mną :)

Za parę dni Wielki Powrót Magica :)