WPN z BS-team :)

Piątek, 22 kwietnia 2011 | dodano:22.04.2011
Pr. maks.:54.29Temperatura:25.0 HRmax:179( 88%)HRavg140( 68%)
W końcu udało się zmontować jakaś ekipę. Wczoraj po burzliwej rozmowie (konferencja na gg :)) z SZCZ, Jarzyną i Tomasz udało nam się dogadać co do miejsca spotkania i orientacyjnie trasy. Spotkanie umówione na 10.00 u Jarzyny. Tomek mi z 17 razy powiedział, że nie mam się spóźnić bo mi nie odda zacisku, no i byłem za 15min od umówionego czasu. Tomek?! hmmm... 20 min spóźnienia. Ja ze sobą zabrałem brata, a Szczesiu Grzesia. No i 6 osobowym składem lecimy do WPN-u. Najpierw Góry Puszczykowskie, ja osobiście nazwałem to kanionem. Prędkość masakryczna dużo korzeni zjazdów podjazdów, ale jakoś wychodzimy wszyscy z tego cali :) Wyjeżdżamy na trasie Poznań- Mosina robiąc krótką przerwę i foto:

Zaraz z powrotem do WPN-u i kierunek Osowa Góra. I tu się zaczyna akcja, podczas podjazdu, w sumie juz na samym szczycie pan SZCZ ma problem z przerzutką. Wózek się wygiął ;p mały serwis dużo śmiechu przy próbach naprawy Tomasza i jedziemy dalej:

Niestety pan Szcz daleko nie zajechał, stało się coś dziwnego:

Kto dojdzie do tego po tym zdjęciu jak jest ta przerzutką to mu pogratuluję ;p Po naprawie pana SZCZ udało się jechać dalej. Tym razem na dół do sklepu. Po zakupach asfaltem do Dymaczewa, prędkość nie spadała poniżej 40km/h czasem podchodziła pod 50km/h ;p W Dymaczewie Szczesiu zostaje na działce u Robercika, a my na czarny szlak :) Docieramy nim do szlaki PP i zaraz zjeżdżamy nad Góreckie. Zaraz bez przerwy jedziemy nad Jarosławiec. Dalej się rozdzielamy Młody z Grzechem do chaty a ja z Jarzynowym odprowadzić Tomka do Puszczykowa :) w zamian kupił nam po puszcze sprita. Po przerwie Tomek jedzie w swoim kierunku, a my na nadwarciański. Jedziemy aż do zawalonego mostku:

Musieliśmy znaleźć inną drogę wybraliśmy tą :P

Udało się, jedziemy dalej. Następny mostek też rozwalony, ale da się przejść:

I tak docieramy do Lubonia, gdzie Jarzyna jedzie do domu, a ja jeszcze jakieś 7-8km i mogę spokojnie zjeść dobry obaidek :P

Po obiedzie poszedłem sobie pograć w nogę. Całe szczęście, że jechałem do Kościoła, bo z grania 1h (jak to miało miejsce) wyszły by z 2h . Tego bym nie wytrzymał ;p

Dzięki panowie za wyjazd :)