Po weselny trening...

Niedziela, 19 czerwca 2011 | dodano:19.06.2011Kategoria 50-100km
Po wczorajszym weselu wstałem dopiero około 13. Słońce trochę za głośno świeciło, ale źle nie było ;p Pierwsza myśl idę na rower... Piszę do Jarzyny czy nie idzie na rower. On bardzo chętnie, ale się umówił z Tomkiem na 15.40 ja obiad miałem dopiero o 15. Po obiedzie jednak jadę po Jarzynę za to Tomek wkurzony na nas pojechał sam. Ja z Młodym i Jarzyną ciśniemy do WPN. Najpierw góry puszczykowskie później Jarosławiec. Tutaj poznałem bardzo fajne ścieżki. Dalej przez Góreckie i na Osową bocznym podjazdem. Dalej na tor DH nim na dół do Mosiny do Tesco. Zakupiłem 2 Tigery i dwie princessy. Wypiłem i zjadłem na miejscu. Młody jechał do domu, a my szlakiem nadwarciańskim. Nie wiem po czym ale narzuciłem dość mocne tempo koło 30km/h Tak mniej więcej docieramy na Maltę. Tam jedno kółko za kolsiem na corratecu. Prędkość koło 35km/h i do domu już spokojniej. Wstąpiłem do Jarzyny po płyny i w lekkim deszczu wracam do domu.

Dzięki za wycieczkę w dobry tempie. Do następnej !!!