Europa południowa- Podsumowanie.

Czwartek, 14 lipca 2011 | dodano:07.01.2012Kategoria Europa południowa
Km:0.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Opisanie tej wycieczki zajęło mi całe pół roku... Jednak w końcu mi się udało. Podsumowując cały wyjazd napiszę krótko, ale treściwie tak jak lubię najbardziej czyli w liczbach.

2 osoby-Mateusz i ja.
17 dni
1617km w moim przypadku.
łącznie 88 godzin i 18 min.
co daję średnią 18,74km/h.

Maksymalnie jechałem 63,9km/h. Podjechaliśmy ponad 10 tys metrów dokładnie 10343m

Średnio na wycieczkę 101.09km.

około 15 razy wymieniałem lub łatałem dętkę. Wykorzystałem łącznie 4 dętki.

To chyba wszystko co chciałem tu napisać. Jeszcze raz dziękuję za wspólną wyprawę. Mam nadzieję, że w 2012 też na się uda gdzieś wyjechać. Wszyscy co przeczytali i im się podobało niech zostawi komentarz, a jeśli się nie podobało to niech uwagi również umieści w komentarzu.

Pozdrawiam serdecznie.

P.S kto nie widział polecam filmik zrobiony przez Mateusza. &feature=plcp&context=C35754baUDOEgsToPDskLM_NqhkXI2M-w-8oMlXinU">LINK.