Wiosna rozpoczęta :)

Środa, 21 marca 2012 | dodano:21.03.2012
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Nie mogłem inaczej wykorzystać tego dnia jak nie iść na rower. Wczoraj się umówiłem z Jarzynowym, że mam być u niego koło 12. Ruszam ubrany w spodnie 3/4 koszulkę i bluzę parę min po 11.30 w stronę Lubonia. Zaraz wychodzi Mateusz i jedziemy na Puszczykowo. Jedzie się naprawdę dobrze, cały czas z wiatrem prędkość koło 40km/h. Docieramy do Puszczykowa, tutaj wiatr boczny jedzie się trochę gorzej, jednak po chwili wjeżdżamy na trasę Mosina Kórnik. Znowu z wiatrem. W Rogalinku odbijamy w lewo na Poznań. Tutaj wiatr doskwierał z lewej strony. Mimo wszystko jedziemy koło siebie cały czas rozmawiając. Docieramy na Starołękę i kręcimy w prawo na Głuszynę robimy mało kółko i znów wracamy na trasę Rogalinek Kórnik. Skręcamy na Poznań. Kierujemy się przez Żegrze na Maltę. Półtora kółka i przerwa na foto:

Widać jak wiało jak nawet na j.Maltańskim pojawiły się fale :)

Po zrobieniu 2 kółek jedziemy do Doroty. Otrzymujemy zupkę i herbatkę. Trochę gawędzimy ja robię fotkę:

I lecimy dalej przez Hetmańską Dębiec Luboń Auchan do Komornik, gdzie się rozdzielamy. Ja resztkami sił wracam do domu, gdzie czeka mnie pyszny obiadek- Spaghetti.

Dzięki Jarzynowy za jazdę i do następnego. Mam nadzieję, że za każdym razem dystans będzie się powiększał. Na razie jest ok :)