Nad jeziorko :)

Niedziela, 17 kwietnia 2011 | dodano:18.04.2011
Na pomysł wycieczki wpadł sąsiad Artur. Mieliśmy jechać do Bytynia nad jeziorko. Ruszyliśmy z 2h opóźnieniem, (ale to co nie spieszy nam się) w składzie Artur Młody i jA :p Jechaliśmy przez Chomęcice Konarzewo Dopiewo tam odbijamy do Zborowa robiąc przerwę nad jeziorkiem. To mój licznik, a w tle jeziorko:

To dwaj bracia z rumakami swoimi na tle jeziorka:

Dalej wjeżdżając na szlak Pierścienia Poznania, dojeżdżamy do strumyczka gdzie 2 lata temu też musieliśmy się przedzierać:

Po chwili wjeżdżamy na trasę Buk- Poznań i docieramy do Buku. Jedziemy do Łukasza z pytaniem czy nie jedzie z nami. Ten o dziwo bardzo chętny, tylko że musi się ubrać. My w tym czasie na zakupy do biedronki. Po chwili już w 4 osobowym składzie ruszamy trasą na Stęszew:

Po paru km zjeżdżamy na Tomice tutaj mała przerwa z fotką dla Macieja (Kellysy 3 xD)

i zaraz docieramy do Żarnowca gdzie był jakiś festyn:

Dalej jedziemy przez Trzcielin gdzie odłącza Łukasz, a my dalej przez Konarzewo i Chomęcicie do domu. Ostanie 2km to walka z samym sobą i prędkość nie spadała poniżej 40km/h :)

Dzięki panowie fajną niedzielną wycieczkę :)