Rowerowy Rajd Szkolny ZSE nr w Poznaniu.

Poniedziałek, 3 października 2011 | dodano:12.10.2011Kategoria 50-100km
Po ostatnim 3 dniowym rajdzie udało nam się zorganizować jednodniowy wypad do Puszczy Zielonki. Trochę było organizacji, ale udało nam się ustalić trasę. Miejsce spotkania na pętli pestki:

Ruszamy parę min po 9 w składzie koło 30 osobowym. Początkowo jedziemy przez Campus Morasko, aby się dostać na ul.Naramowicką i już do samego Biedruska trasa przebiegała spokojnie. Za Wartą w sumie w początkowych terenach lasu robimy pierwszą przerwę. Dalej to tylko przejazd przez Puszcze Zielonkę:

Aby się dostać pod Dziewiczą Górę gdzie czekały na nas pyszne kiełbaski z grilla.

Następnie był ,,konkurs" kto szybciej wiedzie na Dziewiczą Górę. Udało mi się wjechać na równi z bratem w czasie 1.47min przez co zająłem podajże 3 lub 4 miejsce. Myślę, że to i tak nie zły wynik jak na slicki 1.5 :) A to ja podczas podjazdu.

Po rajdzie już prywatnie z 3 kolegami na szybka rundę dookoła Malty. Później korki i do domu.

Dzięki za wycieczkę wszystkim :)